Căsătoria s-a realizat dintotdeauna între un bărbat È™i o femeie, printr-un acord care, prin natura sa, este rânduit pentru procrearea È™i educarea copiilor rezultaÈ›i, precum È™i pentru unitatea È™i bunăstarea familiei. De aceea, poporul creÅŸtin nu trebuie să accepte ca statul să se transforme în agent ideologic ÅŸi politic anticreÅŸtin, la presiunea unor minorităţi ideologice ÅŸi sexuale, afirmă Mihai Gheorghiu, preÈ™edintele CoaliÈ›iei pentru Familie. Potrivit acestuia, viaÅ£a noastră nu se poate desfăşura în parametrii ideologici ÅŸi social-politici dictaÅ£i de către minorităţi anticreÅŸtine, care dobândesc ilegitim o putere disproporÅ£ionată faţă de ponderea lor reală în societate.
Reporter: Care sunt consecințele acceptării alternativelor la familie, precum şi la căsătoria dintre un bărbat şi o femeie, pretinse azi ca normalitate pe plan social și general uman?
Căsătoria s-a realizat dintotdeauna între un bărbat È™i o femeie, printr-un acord care, prin natura sa, este rânduit pentru procrearea È™i educarea copiilor rezultaÈ›i, precum È™i pentru unitatea È™i bunăstarea familiei. Cei care promovează „căsătoria” între persoane de acelaÈ™i sex propun ceva ce neagă diferenÈ›ele biologice, fiziologice È™i psihologice între bărbaÈ›i È™i femei, fiinÈ›e complementare care se completează reciproc prin căsătorie. De asemenea, ei neagă scopul principal, specific căsătoriei, È™i anume perpetuarea speciei umane È™i creÈ™terea copiilor. Un copil aflat într-o astfel de căsătorie va fi întotdeauna lipsit de modelul a ceea ce înseamnă să fii mamă sau tată.
Prin legalizarea „căsătoriei” între persoane de acelaÈ™i sex, statul devine promotorul activ al acesteia: le cere funcÈ›ionarilor publici să oficieze noile ceremonii civile, ordonă È™colilor să le predea copiilor „normalitatea” acestei căsătorii È™i pedepseÈ™te pe orice funcÈ›ionar public dezaprobator.
În sfera privată, părinÈ›ii care obiectează îÈ™i vor vedea copiii expuÈ™i mai mult ca niciodată acestei noi „moralități” È™i forÈ›aÈ›i să accepte acest lucru contrar voinÈ›ei lor. Astfel de lucruri deja se petrec în unele țări. Legalizarea „căsătoriilor” homosexuale deschide uÈ™a legalizării È™i pentru alte tipuri de „noi drepturi ale omului”. AceleaÈ™i argumente uzitate pentru a justifica recunoaÈ™terea „căsătoriei” între persoane de acelaÈ™i sex pot fi folosite È™i pentru a solicita protecÈ›ie legală pentru orice practici sexuale sau relaÈ›ii unde există consens: poligamie, relaÈ›ii incestuoase sau pedofilie, oricare alt mod de „legătură de iubire” pe care ar alege-o unii. În unele țări occidentale, există deja un curent în favoarea normalizării pedofiliei È™i poligamiei.
Ce înseamnă să negăm datul biologic, identitatea noastră de gen È™i să considerăm că, sexual, putem fi ceea ce dorim È™i simÈ›im?
Mai e posibilă salvarea identității de gen ca bărbat și femeie, a moralei, a familiei, a Bisericii și a sfințeniei vieții?
Cum este posibil ca minoritatea să dicteze majorității?
Întreaga campanie derulată până acum de CoaliÅ£ia pentru Familie în favoarea modificării articolului 48, alineatul 1 din ConstituÅ£ia României​, nu este altceva decât exercitarea unui drept constituÅ£ional fundamental. DemocraÅ£ia nu poate exista fără demos, fără popor, fără implicarea acestuia în viaÅ£a socială. ConstituÅ£iile, legile sunt pentru oameni, trebuie să-i slujească pe aceÅŸtia, care vor să trăiască normal, să îÅŸi poată iubi ÅŸi creÅŸte copiii fără a-i expune la experimente sociale sau ideologice. Poporul creÅŸtin nu trebuie să accepte ca statul să se transforme în agent ideologic ÅŸi politic anticreÅŸtin, la presiunea unor minorităţi ideologice ÅŸi sexuale. Statul laic nu înseamnă un stat anticreÅŸtin. ViaÅ£a noastră nu se poate desfăşura în parametrii ideologici ÅŸi social-politici dictaÅ£i de către minorităţi anticreÅŸtine, care dobândesc ilegitim o putere disproporÅ£ionată faţă de ponderea lor reală în societate. Cum e posibil ca o minoritate de 1-1,5% să dicteze în întreg Occidentul regulile sociale ÅŸi morale, să schimbe datele fundamentale ale vieÅ£ii familiei, să ceară pedepse penale pentru cei care obiectează la acest dictat ideologic iraÅ£ional? Cum este posibil să închizi grădiniÅ£e ÅŸi ÅŸcoli creÅŸtine doar pentru a satisface nevoia de discriminare pozitivă a unei minorităţi sexuale? Majoritatea a ajuns irelevantă, democraÅ£ia ÅŸi-a schimbat fundamentul, se bazează pe dictatura ideologică a unei minorităţi care ÅŸtie drumul către Å£elul final.
Augustin Păunoiu, interviu realizat pentru Ziarul Lumina,15 Martie 2018
Citeste si: | |